بررسی پاوربانک هویت

بررسی انواع پاوربانک

بررسی پاوربانک هویت

بررسی انواع پاوربانک

خرید پاوربانک MI2

شارژ ورودی:

دو درگاه ورودی وجود دارد که می توانید از آنها برای شارژ مجدد پاوربانک استفاده کنید. یکی پورت USB-C Power Delivery و دیگری پورت ورودی Micro-USB است.

اگر از یک شارژر دیواری Power Delivery برای شارژ مجدد آن استفاده می کنید ، قیمت پاور بانک mi 20000 می توانید با استفاده از یک شارژر دیواری Power Delivery ، پاوربانک را با سرعت تحویل (18W) شارژ کنید. یا می توانید با شارژر دیواری Quick Charge با درگاه ورودی Micro-USB از شارژ سریع آن با سرعت سریع استفاده کنید.
طرح
اندازه و وزن:

قیمت پاور بانک mi 20000 به احتمال زیاد اندازه پاوربانک اولین چیزی است که شما می خواهید در مورد پاور بانک به محض خارج کردن آن از صندوق پستی دوست داشته باشید. به این دلیل است که این شارژر دارای طول 5.6 اینچ ، عرض 2.7 اینچ و ضخامت 0.6 اینچ است. وزن شارژر 7.5 اونس است.
گزارش این آگهی

بنابراین این پاوربانک نسبت به بسیاری از تلفن های هوشمند کوچک است ، و اگر بخواهید می توانید آن را در همان جیب گوشی هوشمند خود قرار دهید.
گزارش این آگهیقیمت پاور بانک mi 20000
اجزای عملکردی:

استفاده از این پاور بانک ساده است. همه درگاه ها در یک طرف قرار دارند و در آنجا می توان از منبع تغذیه USB-C ، درگاه Micro-USB و درگاه USB-A Quick Charge استفاده کرد. دکمه پاور خاموش است و در کنار چهار نشانگر Blue Power قرار دارد.
گزارش این آگهی
ساختن قیمت پاور بانک mi 20000
ساختار و مواد:

شارژر کامل از پلاستیک ساخته شده است ، ساخت خوبی دارد که برای استفاده روزمره مناسب است. فقط مراقب باشید که آن را از ارتفاع زیاد رها نکنید زیرا ساخت پلاستیک آن نمی تواند در برابر ریزش سخت مقاومت کند. قیمت پاور بانک mi 20000
فنی:

از طرف فنی ، حتی اگر دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید ، شارژر نیز گرم نمی شود.
قابلیت اطمینان
پاوربانک از کابل Micro-USB و آداپتور Micro-USB به USB-C بهره می برد.

قابلیت اطمینان این شارژر در صورت داشتن تلفن هوشمند USB-C یا آیفون ای که آیفون X ، آیفون 8 یا جدیدتر باشد بسیار عالی است. این به دو دلیل است ، یکی اینکه شما می توانید تلفن خود را سریع با این پاور بانک شارژ کنید و دیگری این است که شما می توانید دو بار تلفن خود را با تمام توان شارژ کنید.قیمت پاور بانک mi 20000
گزارش این آگهی

همچنین این شارژر قابل حمل آسان همیشه در دسترس است زیرا کوچکتر از اکثر تلفن ها است.
خلاصه:

قدرت:

قیمت پاور بانک mi 20000 ظرفیت کافی برای شارژ بیشتر تلفن ها به برق کامل حدود دو برابر وجود دارد. استفاده از منبع تغذیه و شارژ سریع با سرعت شارژ 18W اطمینان حاصل می کند که شما قادر خواهید بود اکثر تلفن های موجود در بازار را شارژ کنید.
گزارش این آگهی

طرح:

شارژر یک عامل فرم کوچک دارد و استفاده از آن به راحتی شروع به شارژ می کند.

ساختن:

کیفیت ساخت این پاوربانک بسیار خوب است حتی اگر از پلاستیک ساخته شده باشد ، حتی اگر از هر دو درگاه شارژ نشود ، بیش از حد گرم نمی شود. قیمت پاور بانک mi 20000

قابلیت اطمینان:

این شارژر قابل حمل RAVPower از دو فناوری شارژ سریع استفاده می کند که در بین تلفن های هوشمند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به طور کلی آن را به یک پاور بانک بسیار قابل اعتماد برای تلفن های هوشمند تبدیل می کند.
مشخصات RAVPower 10،000mAh 18W Power
تحویل سریع پاوربانک: قیمت پاور بانک mi 20000

    ظرفیت توان

اولیه: 10،000mAh

ظرفیت خروجی: 5،500mAh

    خروجی:

پورت تحویل برق USB-C: 5V / 3A | 9V / 2A | 12V / 1.5A (18W)

درگاه شارژ سریع USB-A: 5V / 3A | 9V / 2A | 12V / 1.5A (18W)

    ورودی:

ورودی میکرو USB: 5V2A | 9V / 2A (18W)

ورودی USB-C: 5V3A | 9V / 2A (18W)

    شاخص برق LED: 4 نشانگر قدرت LED آبی
    اندازه: 5.6 2. 2.7 0. 0.7 اینچ
    وزن: 7.5 اونس

نتیجه:

RAVPower یک بانک قدرت متعادل ایجاد کرده است که برای شارژ تلفن های هوشمند که با Quick Charge یا Power Delivery سازگار هستند ، فوق العاده است. قیمت پاور بانک mi 20000 همچنین با استفاده از هر دو روش قابل شارژ مجدد است. بالاتر از این با ظرفیت 10،000 میلی آمپر ساعت و یک فاکتور فرم کوچکتر از اکثر تلفن ها ، و شما یک پاور بانک ساده اما قدرتمند دارید.

بانک قدرت شارژ سریع RAVPower 10،000mAh 18W 18W

نقد و بررسی: بانک قدرت شارژ سریع RAVPower 10،000mAh 18W 18W

تحویل سریع نیروی برق RAVPower 10،000mAh 18W 18W
شارژرهای قابل حمل یک شارژر الکترونیکی رایج است. درست در آنجا با شارژرهای دیواری وجود دارد ، به این معنی که همه احتمالاً یکی از آنها را دارند ، اما فقط به دلیل اینکه این دستگاه یک فناوری رایج است به معنای این نیست که شما فقط باید یک پاور بانک معمولی را از آنجا بگیرید. مهمتر از همیشه دانستن ویژگی های شارژر قابل حمل است تا بتوانید بهترین تجربه شارژ قابل حمل را بدست آورید.
گزارش این آگهی

دلیل اصلی این امر به این دلیل است که اکنون بسیاری از تلفن های هوشمند در حال شارژ سریع هستند. هر دو Power Delivery و Quick Charge در بسیاری از تلفن های هوشمند اندرویدی و حتی آیفون به شدت مورد استفاده قرار می گیرند.

در این بررسی ، ما به بانک قدرت تحویل توان 10،000 میلی آمپر ساعتی RAVPower نگاهی می اندازیم که دارای ویژگی سریع شارژ نیز می باشد. به نظر ما این پاور بانک ، همه چیز را دارد ، از نظر شارژ آن تا عامل شکل آن.
قدرت
ظرفیت توان:

ظرفیت توان این پاوربانک 10،000mAh است. با استفاده از یک منبع تغذیه و شارژ سریع ، این احتمال زیاد وجود دارد که می خواهید از یکی از روش های شارژ سریع آن استفاده کنید. با این کار ، سرعت تبدیل ظرفیت نیرو بدتر می شود زیرا شارژ سریعتر باعث ایجاد گرمای بیشتر می شود و این بدان معنی است که انرژی کمتری به دستگاه های شما می رود.
گزارش این آگهی

این یک تبادل معادل با فن آوری های شارژ سریع مانند Quick Charge و PD است ، زیرا دستگاه های شما سریعتر شارژ می شوند ، اما با این وجود قدرت کمتری نیز خواهید داشت.

3.7 10 10،000 = 37،000 / 5 = 7،400

بیشتر اوقات وقتی نوبت به پاور بانک ها می رسد ، از باتری 3.7 ولت استفاده می کنند و شما آن را با ظرفیت اولیه قدرت شارژر ضرب می کنید. سپس شما با Amperage که شارژر ارائه می دهد تقسیم می کنید. "ظرفیت خروجی استاندارد" به شما می دهد ، اما این بدون استفاده از شارژ QC و PD است.

اگر ما از تحویل نیرو یا شارژ سریع استفاده کنیم ، شما به راحتی حدود 2،000 میلی آمپر ساعت انرژی را از دست می دهید. این بدان معنی است که شما قادر خواهید بود از این پاوربانک RAVPower در حدود 5،500 میلی آمپر ساعت ظرفیت استفاده کنید.

این چندان هم بد نیست ، زیرا با این قدرت می توانید بیشتر گوشی های هوشمند مانند iPhone X ، iPhone 8 و Samsung Galaxy S9 را به تمام توان خود در حدود دو برابر شارژ کنید. یا اگر شارژ یکی از تلفن های مدرن تر که دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مانند سامسونگ گلکسی S10 + یا سامسونگ گلکسی نوت 10 است ، شاید شارژ تنها یک بار از این شارژر قابل حمل داشته باشید.

شما همچنین ممکن است از این پاوربانک برای شارژ دستگاه های بزرگتر مانند تبلت استفاده کنید زیرا دارای درگاه USB و پورت USB-C Power Delivery است. صحبت از پورت USB-C Power Delivery ، حتی می توانید یک لپ تاپ Power Delivery را با آن مانند مک بوک شارژ کنید. با این گفته ، این نوع دستگاه ها از باتری های بزرگتر استفاده کرده و از انرژی بیشتری استفاده می کنند.
گزارش این آگهی

بنابراین شارژ آن وسایل بزرگتر با قدرت کامل ممکن است بی فایده باشد زیرا در استفاده از این پاور بانک قدرت کافی وجود ندارد.
شارژ خروجی:

دو پورت خروجی برای استفاده در این پاوربانک RAVPower وجود دارد.

یکی از درگاه های Quick Charge 3.0 است که می تواند تلفن های هوشمند Android سازگار با Quick Charge را شارژ کند ، و این بدان معنی است که شما می توانید با درگاه USB-A قادر به شارژ سریع سامسونگ ، ال جی ، سونی و تلفن های بسیار بیشتری در بازار باشید. درگاه Quick Charge همچنین می تواند تلفنهای سازگار با غیر شارژ سریع را نیز شارژ کند.

همچنین درگاه تحویل برق USB-C نیز وجود دارد. پورت Delivery Power در این شارژر سرعت شارژ 18 وات دارد ، بنابراین این میزان قدرت برای شارژ سریع تلفن های هوشمند است. از درگاه Power Delivery نیز می توان برای شارژ بیشتر تلفن های هوشمند USB-C استفاده کرد ، اما نکته بهتر درگاه USB-C این است که می توانید از آن برای شارژ سریع آیفون ها نیز استفاده کنید.
در همان زمان شارژ یک گوگل پیکسل و سامسونگ گلکسی S8. پورت Delivery هنوز هم Google Pixel را سریع "شارژ می کند" ، اما در حالی که دو دستگاه در حال شارژ هستند ، پورت QC سریع S8 را شارژ نمی کند.

اگر iPhone 8 ، iPhone X ، iPhone XS ، iPhone XS Max یا iPhone XR دارید ، پس تبریک می گویم ، شما یک آیفون دارید که USB-C Power Delivery سازگار است. آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 جدید نیز با Power Delivery سازگار هستند. نکته بهتر این است که آیفون 11 پرو از شارژر سریع تحویل Power Delivery بهره می برد! سرانجام! متشکرم ، اپل.
گزارش این آگهی

روشی که از پورت Power Delivery برای شارژ سریع آیفون استفاده می کنید استفاده از کابل شارژ Lightning to USB-C است.

اگر می خواهید از درگاه Power Delivery نیز برای شارژ لپ تاپ USB-C استفاده کنید ، تنها گزینه شارژ مک بوک USB-C می باشد. حتی در این صورت ، MacBook شما به آرامی شارژ می شود زیرا 18W قدرت شارژ PD برای شارژ لپ تاپ بسیار زیاد است.

نکته دیگری که باید بدانید این است که وقتی شما دو پورت را با هم استفاده می کنید ، شارژ سریع فقط از طریق درگاه تحویل برق USB-C انجام می شود ، در حالی که درگاه Quick Charge به شارژ منظم کاهش می یابد.

خرید پاوربانک انرجایز 10000 زیر قیمت بازار

بررسی مشخصات پاوربانک انرجایزر مدل UE10022 ظرفیت 10000 میلی آمپرساعت

شارژ ورودی:
شارژ مجدد این نیرو از Omars کاملاً خوب انجام شده است زیرا از پورت ورودی DC استفاده می کند و پاوربانک با آجر شارژ AC خود را ارائه می دهد که سرعت شارژ 18V / 2.0A را فراهم می کند. بنابراین می توانید این پاوربانک را خرید پاوربانک انرجایز 10000  به تمام توان خود در طی تنها 4.5 ساعت برساند.


گزارش این آگهی

طرح
اندازه و وزن:
از آنجا که این پاوربانک از چنین ظرفیتی بالا و بسیاری از گزینه های شارژ و نیرو استفاده می کند ، بسیار بزرگ است. دارای طول 7.2 اینچ ، عرض 6.3 اینچ و ضخامت 1.5 اینچ است. وزن پاوربانک 3.6 پوند است.

بنابراین قطعاً این نوع پاور بانک نیست که می خواهید مدت طولانی آن را نگه دارید و قرار دادن آن در جیب اساساً غیرممکن است. ما دریافتیم که قرار دادن این پاوربانک در کوله پشتی و استفاده از آن پس از رسیدن به موقعیت مکانی شما بهترین روش برای استفاده از آن است. این بسیار سنگین است اما در واقع قادر است مدتی را نگه داشته و آن را به جایی برساند.

اجزای عملکردی:


خوشبختانه با وجود یک سری از ویژگی ها ، خوشبختانه تقریباً تمام بخش های خرید پاوربانک انرجایز 10000 کاربردی ، به جز چهار نشانگر ظرفیت توان سفید در صدر این پاوربانک امار قرار دارند.


گزارش این آگهی

برای فعال کردن درگاه های USB-A و درگاه USB-C باید دکمه پورت DC را که در سمت راست پورت ها است فشار دهید.

هنگامی که نوبت به استفاده از پریز برق رسید ، سوئیچ درست در کنار آن خرید پاوربانک انرجایز 10000  وجود دارد که باید آن را "روشن" تنظیم کنید. هنگامی که پریز برق روشن شود ، یک چراغ LED LED روشن می شود.

ساختن
ساختار و مواد:
کیفیت ساخت این پاوربانک بسیار عالی است ، زیرا پوسته اطراف آن از آلومینیوم ساخته شده است. اکنون ، شارژر یک ناهموار نیست و بنابراین شما باید در رها کردن آن مراقب باشید.

وقتی از پریز برق و هر کدام از پورت ها استفاده می شود ، احساس بسیار  خرید پاوربانک انرجایز 10000 پریمیایی می کند ، گویی می توانید از یک پریز برق در داخل خانه خود یا پورت USB-A استفاده کنید که یک شارژر دیواری با استفاده از هرکدام از آنها به شدت نگه داشته شده است. کابل شارژ یا آداپتور برق که به آنها وصل می کنید.

فنی:
با استفاده از چنین گزینه های قدرتمند شارژ و نیرو ، اگر از مدت زمان خرید پاوربانک انرجایز 10000 طولانی از تمام توان خروجی AC استفاده می کنید ، این پاوربانک کمی گرم می شود. به غیر از این ، استفاده از درگاه تحویل برق USB-C یا درگاه های سریع شارژ باعث گرمای بیش از حد نمی شود زیرا آنها به همان میزان قدرت تولید نمی کنند.

قابلیت اطمینان
این پاوربانک پریز برق Omars AC اساساً تمام آنچه را در هنگام شارژ خرید پاوربانک انرجایز 10000 بیشتر دستگاه های قابل حمل به شما نیاز دارید ، دارد و این برای گوشی های هوشمند و لپ تاپ صادق است. از پریز برق می توان برای لپ تاپ هایی استفاده کرد که با Power Delivery سازگار نیستند یا نیاز به بیش از 29W که پورت USB-C از آن استفاده می کند.

سپس یک درگاه Power Delivery دارید که خروجی 29W را دارد که برای شارژ سریع تلفن های هوشمند سازگار با Power Delivery قدرت کافی دارد و همچنین می تواند برای شارژ لپ تاپ هایی که از USB-C استفاده می کنند ، استفاده کنید. برای خاموش کردن همه اینها ، می توانید تلفن های هوشمند سازگار Quick Charge را سریع شارژ کنید.

تنها مشکلی که وجود دارد این است که این پاوربانک بزرگ و سنگین است خرید پاوربانک انرجایز 10000 که با ظرفیت انبوه آن و گزینه های زیادی برای شارژ قابل درک است. این یک معادل معادل است که به نظر ما عادلانه است.

خلاصه:
قدرت:

گزینه های شارژ زیادی برای استفاده وجود دارد و ما متوجه شدیم که می توانید از شارژ تلفن های هوشمند و لپ تاپ های موجود در آنها استفاده خوبی کنید.

طرح:

پاوربانک از نظر اینکه شارژر قابل حمل است بسیار بزرگ و کاملاً  خرید پاوربانک انرجایز 10000 سنگین است. این به معنای واقعی رفتن به کوله پشتی است یا می توانید پس از رسیدن به مقصد ، آن را نگه دارید و از آن استفاده کنید. استفاده از آن با استفاده از یک دکمه برای روشن کردن درگاه های شارژ و سوئیچ برای پریز برق بسیار آسان است.

ساختن:

از طرف ساخت ، این پاوربانک دارای پوسته ای محکم از آلومینیوم است خرید پاوربانک انرجایز 10000 اما در صورت استفاده از پاوربانک به تمام توان خود ، کمی گرم می شوید.


گزارش این آگهی

قابلیت اطمینان:

این همه مواردی را دارد که می توانید از آن برای شارژ دستگاه های قابل حمل استفاده کنید که کوچک و بزرگ باشند. تنها قسمت غیر قابل اطمینان اندازه آن است ، اما وقتی واقعاً به قدرتی که می خواهید فکر کنید و چگونه می توانید آن خرید پاوربانک انرجایز 10000 را با خود در هر کجا ببرید فکر می کنید اندازه آن کوچکتر می شود.

مشخصات پاوربانک خروجی AC 2800 میلی آمپر ساعتی با شارژ تحویل برق USB-C:
ظرفیت توان: 26،800mAh | ظرفیت خروجی: 20،000mAh
خروجی:
پورت تحویل برق USB-C: 5V / 3A | 12V / 2A | 14.5V / 2A | 20V / 1.45A (29W)

درگاه USB-A: 5V / 3A | 9V / 2A | 12V / 1.5A (18W)

پریز برق: 60 ولت 110 ولت هرتز ، 90 وات

ورودی: 18V / 2.0A
شاخص قدرت LED: چهار نشانگر قدرت آبی
اندازه: 7.2 6. 6.3 x 1.5 اینچ
وزن: 3.6 پوند
نتیجه:
این پاوربانک پریز برق Omars 26،800 AC با USB-C Power Delivery یک گوهر پنهان در عرصه شارژرهای قابل حمل است.

AC Power Bank Omars 26800mAh 90W شارژر لپ تاپ آلومینیومی خرید پاوربانک انرجایز 10000 AC با 29W USB C Ouput (منبع تغذیه) 96.48Wh بسته باتری خارجی سازگار با لپ تاپ های USB C MacBook ، Nintendo Switch ، iPhone X / 8/8 +
AC Power Bank Omars 26800mAh 90W شارژر لپ تاپ آلومینیومی AC با 29W USB C Ouput (منبع تغذیه) 96.48Wh بسته باتری خارجی خرید پاوربانک انرجایز 10000  سازگار با لپ تاپ های USB C MacBook ، Nintendo Switch ، iPhone X / 8/8 +
$ 109.99
78.21 دلار در انبار
2 مورد جدید از 78.21 دلار
ارسال رایگان

 Amazon.com
از تاریخ 10 نوامبر 2019 ساعت 11:37 صبح
امکانات
حضانت

پاوربانک خروجی AC 26،800mAh AC با شارژ منبع تغذیه USB-C

پاوربانک خروجی AC 26،800mAh AC با شارژ منبع تغذیه USB-C

وقتی صحبت از پاوربانک های با ظرفیت بالا می شود ، بیشتر ممکن است به یکی از آنها فکر کنید که دارای توان 20000 میلی آمپر ساعت است و دارای دو پورت است. خوب ، شما درست خواهید بود که فکر کنید ، اما بانکهای قدرت نیز وجود دارند که یک سطح بالاتر از آن هستند و ظرفیت انرژی بیشتری دارند و بیشتر از شارژ کردن درگاه ها هستند ، و این همان چیزی است که ما در اینجا برای بررسی آن هستیم.


گزارش این آگهی


این کاملاً یک شارژر قابل حمل درگاه AC جدید از برند Omars است. این شارژر شارژر 26.800 میلی آمپر ساعتی دارد و قسمت شارژر و نیرو در این شارژر قابل حمل بسیار چشمگیر است زیرا در واقع دارای یک پریز برق و همچنین سه درگاه است که یکی از آنها یک درگاه تحویل USB-C است. چقدر عالی است؟ با تمام آنچه گفته شد ، بگذارید ببینیم آنچه این شارژر قابل حمل قدرتمند ظاهرا ارائه می دهد ارزش واقعی است و فقط کرکی نیست.


قدرت

ظرفیت توان:

ظرفیت این پاوربانک از آنجایی که از 26800mAh شروع می شود بسیار زیاد است ، اما با وجود این ، این قدرت زیادی است ، برخی از آن هنگام شارژ از بین می رود. بنابراین ببینیم شما به طور متوسط ​​چقدر می توانید از این پاور بانک Omars استفاده کنید.


گزارش این آگهی


3.7 26 26،800 = 99،160 / 5 = 19،832


بنابراین شما می توانید از حدود 20000 میلی آمپر ساعت از ظرفیتی که این پاوربانک در اختیار دارد استفاده کنید و این بسیار کمتر از آنچه که نیروگاه از آن شروع می کند ، است. با این گفته ، این یک نرخ تبدیل متوسط ​​است و بنابراین سایر پاوربانک های 26.800 میلی آمپر ساعتی که در بازار از آنها استفاده می کنید ، ظرفیتهای خروجی مشابهی را برای استفاده شما دارند. نکته دیگر این است که این قدرت بسیار زیاد نیز بسیار است.


با ظرفیت 20،000 میلی آمپر ساعت ، شما می توانید اکثر تلفن های هوشمند با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت باتری را با قدرت کامل خود در حدود شش برابر شارژ کنید. تلفن های هوشمند بزرگتری مانند نوت 9 با باتری 4000 میلی آمپری آن می توانند تقریباً پنج برابر بار شارژ کنند در صورتی که تمام این موارد را برای شارژ این پاور بانک استفاده می کنید.


با این حال ، تنها شارژ تلفن های هوشمند با این پاور بانک تنها کاری نیست که شما قادر به انجام آن هستید ، زیرا می توانید تبلت و لپ تاپ را نیز شارژ کنید. اکثر تبلت ها و لپ تاپ هایی که باتری 5000mAh تا 7،000mAh دارند می توانند تقریباً دو یا سه برابر با این پاور بانک شارژ شوند. بنابراین هیچ کمبود نیرویی وجود ندارد.


هنگام استفاده از وسایل دارای پریز برق در این پاوربانک و توان مصرفی ، خوب ، در مورد ظرفیت توان و در مورد استفاده از توان دستگاه کمتر صحبت می شود. از آنجا که پریز برق قادر به خروجی 90W است ، و اگر از دستگاه 90W با آن استفاده می کنید ، پس تنها یک ساعت دوام می آورد.


شارژ خروجی:

در کل چهار راه برای استفاده از این پاور بانک وجود دارد.


سه درگاه شارژ



بنابراین دو درگاه USB-A وجود دارد و جای تعجب آور ترین چیزی که وجود دارد این است که آنها از Quick Charge استفاده می کنند تا بتوانید سریعاً با هر یک از درگاه های USB-A یک تلفن هوشمند سازگار Quick Charge را شارژ کنید. با این حال ، شما فقط می توانید یک اسمارت فون Quick Charge را با هر یک از درگاه ها شارژ کنید ، زیرا شارژ دستگاه دیگر باعث می شود که این درگاه به سرعت شارژ 5 ولت / 2.4A تبدیل شود. همچنین می توانید با استفاده از درگاه های USB-A ، هر تلفن هوشمند سازگار با غیر شارژ سریع و یک دستگاه دیگر را شارژ کنید و پورت ها به راحتی سرعت شارژ 5V / 2.4A را به دست می آورند.


گزارش این آگهی


پورت USB-C در این پاوربانک از Power Delivery استفاده می کند و با توجه به اینکه این شارژر قبلاً از یک پریز برق استفاده می کند بسیار تعجب آور است و بنابراین شما یک ویژگی قدرتمند دیگر دارید. Power Delivery دارای خروجی 29W است به این معنی که سریع تلفن های هوشمند سازگار با Power Delivery را شارژ می کند و می تواند یک مک بوک USB-C را نیز شارژ کند. شارژ یک سوییچ نینتندو با این پاور بانک نیز امکان پذیر است.


این شارژر قابل حمل Omars مطمئناً با قابلیت های خود بسیار فراتر خواهد رفت زیرا می توانست از آن به عنوان پورت USB-C استاندارد استفاده کند که دارای سرعت شارژ 15W است اما می تواند چند قدم فراتر از آن بردارد.


3-خروجی AC Prong



پریز برق در این پاوربانک از 3 پره استفاده می کند و دارای توان خروجی 90W است. بنابراین قطعاً آن نوع نیست که می خواهید از آن برای تأمین انرژی وسایل بزرگ مانند یخچال یا حتی مینی یخچال برای آن استفاده کنید. پریز برق در این پاوربانک به منظور استفاده از شارژرهای لپ تاپ با آن یا در صورت تمایل بیشتر ساخته شده است تا بتوانید از چیزی بسیار ضعیف مانند لامپ استفاده کنید.


گزارش این آگهی


استفاده از آجر شارژر برای لپ تاپ که از پورت DC برای شارژ مجدد یا یک شارژر دیواری قدرتمند تر Delivery که سرعت شارژ 60W دارد استفاده می کند بیشتر مربوط به چیزی است که پریز برق در این پاور بانک ساخته شده است.

مشخصات پاوربانک کلومن kp195

بررسی مشخصات پاوربانک کلومن kp195

PowerCore + 20100 شارژر قابل حمل USB-C قابل حمل

اولین شارژر USB-C Anker که به آن اشاره می کنیم شارژر قابل حمل Anker's PowerCore + 20100 است. این شارژر از توان 20.100 میلی آمپر ساعتی برخوردار است ، بنابراین برای  مشخصات پاوربانک کلومن kp195 شارژ تلفن های هوشمند و تبلت ها با قدرت کامل کافی است مانند پاوربانک کلومن kp195 اکثر بانک های دارای ظرفیت بالا. گفته می شود ، آنچه استفاده از این ظرفیت توان را متفاوت می کند این است که شما می توانید دستگاه های بزرگتری مانند لپ تاپ را با این شارژر شارژ کنید ، این به دلیل درگاه USB-C آن است.



گزارش این آگهی


بدون تحویل نیرو اما هنوز شارژ قدرتمندی وجود دارد

بنابراین سه پورت خروجی در این پاوربانک پاوربانک کلومن kp195وجود دارد. دارای دو درگاه USB-A و یک درگاه USB-C است. هر دو پورت USB-A هر یک دارای سرعت شارژ 5V / 3.0A هستند ، در همان زمان ، آنها دارای یک خروجی 3A حداکثر هستند. در حالیکه درگاه UBS-C وجود دارد که دارای سرعت شارژ 5V / 3.0 است و 3 آمپر فقط به درگاه USB-C اختصاص داده شده پاوربانک کلومن kp195 است.


آنچه استفاده از درگاه USB-C را بسیار خاص می کند این است که می توانید هنگام استفاده از کابل شارژ USB-C تا USB-C چند وسیله سازگار USB-C را با آن شارژ کنید.


قابلیت تحویل نیرو را ندارد اما پاوربانک کلومن kp195 هنوز هم قدرتمند است

البته این دستگاه ها شامل تلفن های هوشمند USB-C هستند. در عین حال ، لپ تاپ های USB-C وجود دارند که شما به دلیل درگاه USB-C قادر به شارژ این پاوربانک هستید و این یک مک بوک USB-C خواهد بود.


با این حال ، چیزی که باید بدانید این است که این پاوربانک کلومن kp195  شارژر قابل حمل PowerCore + 20100 دارای منبع تغذیه نیست ، بنابراین ، این مک بوک شما را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ نمی کند.


کاری که انجام خواهد داد حداقل شارژ یک مک بوک است پاوربانک کلومن kp195 و این بدان معناست که وقتی از شارژر قابل حمل استفاده می کنید چون نیازی به تکیه بر یک شارژر دیواری ندارید بسیار زیاد است.


نکته دیگر این است که می توانید لپ تاپ را با درگاه USB-C شارژ کنید و در همان زمان از دو پورت USB-A استفاده کنید زیرا حداکثر خروجی این پاوربانک 6A است.


نقد و بررسی Anker PowerCore + 20100 را با USB-C بخوانید


مشخصات PowerCore + 20100 با USB-C:

ظرفیت: تبلیغ شده: پاوربانک کلومن kp195 ظرفیت خروجی 20،100mAh: 168080mAh

خروجی:

هر دو درگاه USB: 5V / 2.4A


USB-C: 3A


حداکثر خروجی: 6A


ورودی: 5V / 2.4A از طریق ورودی Micro-USB

شاخص های LED قدرت: 8 شاخص قدرت توان نقطه ای

اندازه: 7.2 2. 2.4 0. 0.9 اینچ

وزن: 1 پوند


PowerCore + 26800 PD با شارژر دیواری تحویل 30W با قدرت



پاوربانک نهایی که ما باید از Anker توصیه کنیم شارژر قابل حمل آنها PowerCore + 26800 Power Delivery است. ما می فهمیم که ما فقط سه نوع از مدل های 26800 آنها را اضافه کرده ایم اما فقط به دلیل استفاده پاوربانک کلومن kp195 از قدرت تحویل ، مجبور به اضافه کردن این مدل هستیم.


Power Delivery یک فناوری شارژ قدرتمند است پاوربانک کلومن kp195 که قادر است دستگاههای قابل حمل بزرگتر مانند MacBook و Chromebook را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ کند.


شارژرهای دیواری USB زیادی از آنها استفاده می کنند و اکنون که شارژر های قابل حمل از آنها استفاده می کنند ، می توانید دستگاه های سازگار USB-C بزرگتر خود را با سرعت بالاتر در حالی که در حال استفاده هستید شارژ کنید.


نسل جدید شارژ

این شارژر تحویل برق PowerCore + دارای دو درگاه USB-A است که هرکدام پاوربانک کلومن kp195 دارای سرعت شارژ 5V / 3.0A هستند و همچنین دارای درگاه تحویل برق USB-C است که قادر به خروجی 30W نیرو است.


برای شارژ دستگاه های سازگار USB-C با درگاه USB-C باید از یک کابل شارژ USB-C تا USB-C استفاده کنید.


یا ، می توانید از یک کابل USB-C به Lightning برای شارژ دستگاه های سازگارتر مانند iPhone 8 یا iPhone X استفاده کنید زیرا آنها با Power Delivery سازگار هستند تا در حداکثر سرعت شارژ آنها شارژ شوند.


یکی از بهترین قسمت های دریافت این پاوربانک این است که از یک شارژر پاوربانک کلومن kp195 دیواری تحویل USB-C 30W USB-C استفاده می شود که می توان برای شارژ مجدد این پاور بانک + PowerCore + 26800 با حداکثر سرعت شارژ 27W آن استفاده کرد و این می تواند منجر به شارژ کامل شود. فقط در 4/4 ساعت


بررسی برای PowerCore + 26800 شارژر قابل حمل قدرت تحویل را بخوانید


مشخصات Anker PowerCore + 26800 PD با شارژر قابل حمل 27W:

ظرفیت: 26800mAh

خروجی:

هر دو درگاه USB: 5V / 3.0A


نوع C: 30W


ورودی: 27W

شاخص های قدرت LED: 10 شاخص قدرت  مشخصات پاوربانک کلومن kp195  توان نقطه ای

اندازه: 3.8 1.7 1.7 0. 0.9 اینچ

وزن: 1.3 پوند