بررسی پاوربانک هویت

بررسی انواع پاوربانک

بررسی پاوربانک هویت

بررسی انواع پاوربانک

قیمت پاوربانک adata

آیا باید یک شارژر قابل حمل Blackweb خریداری کنید؟

Blackweb Electronics یک برند مصرفی است که توسط والمارت ایجاد شده است. با نام تجاری Blackweb ، والمارت طیف گسترده ای از لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی مانند تبلت ، دوربین ، بلندگو ، کاور تلفن ، شارژر و غیره خرید کردن پاوربانک adata را به فروش می رساند و به عنوان بسیاری از محصولات فروخته شده توسط والمارت ، این یک برند با بودجه مناسب است. اما قیمت مناسب معمولاً از کیفیت پایین تری برخوردار می شود ، که این مورد در مورد برخی از محصولات تحت برند Blackweb است.

تقریباً همه توزیع Blackweb بصورت آفلاین در فروشگاه های والمارت اتفاق می افتد. با این حال ، برخی از محصولات وجود دارد که به صورت آنلاین فروخته می شوند ، مانند فروشگاه آنلاین والمارت یا Amazon.com. نقطه ضعف این بودن یک مارک آفلاین این واقعیت است که محصولات آنلاین آنها جزئیات و / یا بررسی کمی دارند. یکی دیگر از ضررهای بزرگ مصرف کنندگان که قبلاً محصول Blackweb را خریداری کرده اند ، این واقعیت است که آنها نمی توانند پشتیبانی آنلاین از محصول خود را پیدا کنند ، مانند موردی که با مارک های معتبرتر وجود دارد. هیچ وب سایت شرکت Blackweb وجود ندارد و هیچ نوع حضور آنلاین آنلاین ... حتی یک صفحه فیس بوک نیز وجود ندارد!
شارژرهای قابل حمل Blackweb

چند مدل شارژر قابل حمل وجود دارد که تحت نام تجاری Blackweb تولید می شوند. درخواست اصلی آنها مقرون به صرفه است. با این حال ، کیفیت آنها به طور کلی مشکوک است. بسته به پاوربانکی که شما انتخاب کردید ، ممکن است برای مدت طولانی کار کند ، یا فقط با چند هزینه. این اصلی ترین ریسکی است که هنگام خرید شارژر بلک وات باید از آن آگاه باشید.
باتری قابل حمل 2w Blackweb BWC17WI008

این شارژر قابل حمل می تواند آیفون ها ، تلفن های Android ، پخش کننده های MP3 ، سیستم های بازی قابل حمل و دستگاه های بلوتوث را شارژ کند. این طراحی کامپکت دارد و حمل آن بسیار آسان است. این یک مورد بژ بسیار قابل توجه است.
باتری قابل حمل 2w Blackweb BWC17WI008 ، شارژر اتصال دهنده USB
3 بررسی
باتری قابل حمل 2w Blackweb BWC17WI008 ، شارژر اتصال دهنده USB

    ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
    یک میکرو USB و دو پورت USB
    کابل داخلی برای شارژ تلفن های اندرویدی
    امکان شارژ همزمان دو دستگاه وجود دارد
    دارای دکمه روشن و خاموش در بالا است

24.95 دلار
شامل قیمت آمازون مالیات ، به استثنای حمل دریایی
باتری قابل حمل باریک Blackweb 6000 میلی آمپر

این یک شارژر قابل حمل باریک است. می توان از آن برای شارژ انواع گوشی های هوشمند ، تبلت ها و سایر دستگاه های قابل شارژ استفاده کرد.
باتری قابل حمل باریک 6000mah - Blackweb BWA17WI028 - مشکی
5 بررسی
باتری قابل حمل باریک 6000mah - Blackweb BWA17WI028 - مشکی

    ظرفیت نگه داشتن 6000 میلی آمپر ساعت ، به این معنی که می تواند اکثر تلفن های هوشمند را 2-3 بار با یک بار شارژ کند
    وزن آن 6 اونس است
    صفحه نمایش LED
    با رنگ سیاه موجود است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد