بررسی پاوربانک هویت

بررسی انواع پاوربانک

بررسی پاوربانک هویت

بررسی انواع پاوربانک

خرید پاوربانک MI2

شارژ ورودی:

دو درگاه ورودی وجود دارد که می توانید از آنها برای شارژ مجدد پاوربانک استفاده کنید. یکی پورت USB-C Power Delivery و دیگری پورت ورودی Micro-USB است.

اگر از یک شارژر دیواری Power Delivery برای شارژ مجدد آن استفاده می کنید ، قیمت پاور بانک mi 20000 می توانید با استفاده از یک شارژر دیواری Power Delivery ، پاوربانک را با سرعت تحویل (18W) شارژ کنید. یا می توانید با شارژر دیواری Quick Charge با درگاه ورودی Micro-USB از شارژ سریع آن با سرعت سریع استفاده کنید.
طرح
اندازه و وزن:

قیمت پاور بانک mi 20000 به احتمال زیاد اندازه پاوربانک اولین چیزی است که شما می خواهید در مورد پاور بانک به محض خارج کردن آن از صندوق پستی دوست داشته باشید. به این دلیل است که این شارژر دارای طول 5.6 اینچ ، عرض 2.7 اینچ و ضخامت 0.6 اینچ است. وزن شارژر 7.5 اونس است.
گزارش این آگهی

بنابراین این پاوربانک نسبت به بسیاری از تلفن های هوشمند کوچک است ، و اگر بخواهید می توانید آن را در همان جیب گوشی هوشمند خود قرار دهید.
گزارش این آگهیقیمت پاور بانک mi 20000
اجزای عملکردی:

استفاده از این پاور بانک ساده است. همه درگاه ها در یک طرف قرار دارند و در آنجا می توان از منبع تغذیه USB-C ، درگاه Micro-USB و درگاه USB-A Quick Charge استفاده کرد. دکمه پاور خاموش است و در کنار چهار نشانگر Blue Power قرار دارد.
گزارش این آگهی
ساختن قیمت پاور بانک mi 20000
ساختار و مواد:

شارژر کامل از پلاستیک ساخته شده است ، ساخت خوبی دارد که برای استفاده روزمره مناسب است. فقط مراقب باشید که آن را از ارتفاع زیاد رها نکنید زیرا ساخت پلاستیک آن نمی تواند در برابر ریزش سخت مقاومت کند. قیمت پاور بانک mi 20000
فنی:

از طرف فنی ، حتی اگر دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید ، شارژر نیز گرم نمی شود.
قابلیت اطمینان
پاوربانک از کابل Micro-USB و آداپتور Micro-USB به USB-C بهره می برد.

قابلیت اطمینان این شارژر در صورت داشتن تلفن هوشمند USB-C یا آیفون ای که آیفون X ، آیفون 8 یا جدیدتر باشد بسیار عالی است. این به دو دلیل است ، یکی اینکه شما می توانید تلفن خود را سریع با این پاور بانک شارژ کنید و دیگری این است که شما می توانید دو بار تلفن خود را با تمام توان شارژ کنید.قیمت پاور بانک mi 20000
گزارش این آگهی

همچنین این شارژر قابل حمل آسان همیشه در دسترس است زیرا کوچکتر از اکثر تلفن ها است.
خلاصه:

قدرت:

قیمت پاور بانک mi 20000 ظرفیت کافی برای شارژ بیشتر تلفن ها به برق کامل حدود دو برابر وجود دارد. استفاده از منبع تغذیه و شارژ سریع با سرعت شارژ 18W اطمینان حاصل می کند که شما قادر خواهید بود اکثر تلفن های موجود در بازار را شارژ کنید.
گزارش این آگهی

طرح:

شارژر یک عامل فرم کوچک دارد و استفاده از آن به راحتی شروع به شارژ می کند.

ساختن:

کیفیت ساخت این پاوربانک بسیار خوب است حتی اگر از پلاستیک ساخته شده باشد ، حتی اگر از هر دو درگاه شارژ نشود ، بیش از حد گرم نمی شود. قیمت پاور بانک mi 20000

قابلیت اطمینان:

این شارژر قابل حمل RAVPower از دو فناوری شارژ سریع استفاده می کند که در بین تلفن های هوشمند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به طور کلی آن را به یک پاور بانک بسیار قابل اعتماد برای تلفن های هوشمند تبدیل می کند.
مشخصات RAVPower 10،000mAh 18W Power
تحویل سریع پاوربانک: قیمت پاور بانک mi 20000

    ظرفیت توان

اولیه: 10،000mAh

ظرفیت خروجی: 5،500mAh

    خروجی:

پورت تحویل برق USB-C: 5V / 3A | 9V / 2A | 12V / 1.5A (18W)

درگاه شارژ سریع USB-A: 5V / 3A | 9V / 2A | 12V / 1.5A (18W)

    ورودی:

ورودی میکرو USB: 5V2A | 9V / 2A (18W)

ورودی USB-C: 5V3A | 9V / 2A (18W)

    شاخص برق LED: 4 نشانگر قدرت LED آبی
    اندازه: 5.6 2. 2.7 0. 0.7 اینچ
    وزن: 7.5 اونس

نتیجه:

RAVPower یک بانک قدرت متعادل ایجاد کرده است که برای شارژ تلفن های هوشمند که با Quick Charge یا Power Delivery سازگار هستند ، فوق العاده است. قیمت پاور بانک mi 20000 همچنین با استفاده از هر دو روش قابل شارژ مجدد است. بالاتر از این با ظرفیت 10،000 میلی آمپر ساعت و یک فاکتور فرم کوچکتر از اکثر تلفن ها ، و شما یک پاور بانک ساده اما قدرتمند دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد